2014. november 25., kedd

SZÉP Disney Mickey mouse rugdalózó, pizsama kezesl - Jelenlegi ára: 1 590 Ft

Eladó egy egy nagyon SZÉP Disney márkájú Mickie mouse -s rugdalozó, pizsama!! Vastag anyagból!! Disney márkájú!!! (18)
Az ár töredékéért!!! Eredeti ára: 3590 Ft volt
Kellemes vastag anyagból!!! Címpzáros egészen a lábfej végéig.!
Méret:  hosszúság: 78 cm, szélesség: 30 cm,  válltól-sarokig, 70 cm, nyaktól ujjhossz: 37 cm
Címke alapján 18 hónapos méretű, de szerintem nagyobb
Átvétel: Tököl, Szigetszentmiklós, vagy 5000 Ft feletti vásárlás esetén külön megbeszélés alapján a csepeli Auchan.
 Méreteket leírtam a leírásban, további mérést nem áll módomban elvégezni. Köszönöm megértését.
Akció: 10000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás (PostaPont) költséget átvállalom. 20000 Ft  feletti vásárlásnál ingyen postaköltség +Ajándék ruha!!
Szakadás egyik ruhánál sincs, ahol esetleg egy kis folt van, ott jelzem, ami valószínű kimoshatóak, csak már nem vettem észre, úgy tettem el.
Nézz körül rengeteg csak SAJÁT baba és gyerekruhákat teszek fel folyamatosan!!
Az értékeléseimből láthatja, hogy megbízható vagyok!!
Szép napot!!


Jelenlegi ára: 1 590 Ft

Az aukció vége: 2014-12-15 17:00
. SZÉP Disney Mickey mouse rugdalózó, pizsama kezesl - Jelenlegi ára: 1 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése